Nog iets meer dan 100 uur

26 juli 2018 - Groningen, Nederland

De checklist nog een keer doornemen en nog een keer. Vergeten we echt niets, moeten we nog iets kopen in de stad, check en dubbelcheck ....... de reis naar Afrika komt nu wel dichtbij.

Eergisteren gecontroleerd of we alles betaald hebben wat we moeten betalen en dan toch nog even een schrikmoment. Nog geen factuur van de satphone ontvangen en die zouden we wel krijgen voor vertrek. Contact gezocht met Louise en ja, ze zou een factuur sturen maar dat had ze nog niet gedaan. Dank voor je mail en het komt wel goed, schrijft ze. Ze rijdt wel even langs als we woensdag in de lodge zijn. Ehmmm, weet niet hoe laat we er zijn, antwoord ik. Maakt niet uit, ze belt wel en dan brengt ze de satphone langs. En dan kunnen we op dat moment wel betalen.

Ons moenie worry nie. Alles sal regkom. En gelijk heeft ze 😃

Dit weekend de tassen inpakken, de huisdieren naar opa brengen, nog twee koptelefoons kopen voor Fabian en Lotte en twee zakken snoep en dan kunnen we gaan.

Het is nu toch echt bijna zo ver, nog iets meer dan 100 uur en dan mogen we weer