Angola of toch niet?

15 augustus 2018 - Rundu, Namibië

Afgelopen dagen heerlijk relaxed verbleven in twee lodges van Gondwana. Eerst Namushasha en daarna Hakusembe. Supervriendelijk personeel, alles rondom de campsite keurig netjes, zelfs een klein hokje met wastafel en eigen douch (die je moet opstoken met een donkey). Eten en drinken wordt geserveerd en alles op kaartje. Voor een groot  bord patat (voor de kids) en een halve liter betalen we op het terras met fantastisch uitzicht ongeveer € 3,50. Prima te doen dus.

Er was nog wel enige verwarring over waar we precies waren. Volgens de telefoon en ons navigatiesysteem waren we in Angola, volgens mij zat er nog een rivier tussen Angola en ons huisje. Laten we het er maar op houden dat de telefoon gelijk heeft, kunnen we Angola ook afvinken 😉

Vorige verhaal  nog vergeten dat we bij Cornwell mooie souvenirs op de kop hebben getikt. Karin en Lotte loslaten in zo’n craftshop is overigens geen goed idee. Ben bang dat ik dan een zeecontainer moet huren voor de terugreis. Alles is mooi en willen ze wel mee naar huis. Met mijn grote vriend Cornwel 6759E881-3A3C-4C2B-A767-DE850301B0D8eerst zwaar aan het onderhandelen geweest over de prijs en nadat we het eens waren over de prijs hem er een mooi polo bij kado gedaan. En met name met dat laatste was hij heel erg blij.

Heb de foto ook nog opgestuurd en inmiddels een reactie terug. In zijn dorpje zijn ze jaloers op z’n mooie Brasil polo 👍😃

Begin van de middag aangekomen in Tsumeb. Vorige reis moesten we hier op zoek naar een nieuwe band, vandaag was het zoeken naar een gasflessen winkel in een poging om een nieuwe sleutel te krijgen. Geen gasflessen winkel gevonden, maar na een paar kastjes en muren een winkel gevonden met allerlei gereedschappen en jawel ...... een nieuwe sleutel.

Op de campsite staan wasmachines, kunnen we weer met schone kleren door naar Etosha en op naar noordwest Namibië

Wordt vervolgd, al heb ik geen idee wanneer ik weer een blog kan posten. Kan dus wel ff duren

Groet

Jan

1. Eddy:
    16 augustus 2018
    ..... je neemt ons elk verhaal een beetje mee op jullie reis. Hartstikke leuk om te volgen.
    Spannende reis verder ....!