Hallo allemaal

30 juli 2014 - Kasane, Botswana

Hallo allemaal,

Gister hebben we olifantjes de rivier over zien steken en de kleintjes die kwamen alleen nog maar met hun slurfje boven water en soms zag je heel even hun hoofdje boven water. We zaten op een boot waar je drinken kon kopen en je kon naar boven op de bovenkant van de boot en we hebben een heel klein baby krokodilletje gezien.
Hier lopen aapjes rond en gister was er een aapje die steelde de suiker en koekjes van twee oude dametjes. Er lopen hier ook pumba's rond en er lag naast ons een groen kleedje en de pumba dacht dat het gras was en trok aan het kleedje. We hebben ook nog een slang gezien en er waren wel 30 mongoose en die wouden de slang opeten. En de aapjes zochten ruzie met de slang. En bij het boottripje zagen we ook heel veel nijlpaarden en toen zagen we ook nog buffalo's met kleintjes. En we hebben nu bijna de big five gezien. Alleen luipaard nog niet.
Vandaag bij de Victoria Waterval geweest en toen we keken werd je helemaal nat want er kwam veel water weer omhoog omdat het heel hard op de rest van het water viel. Toen zagen we twee regenbogen.
Ineens kwam er dikke windvlaag en precies waar wij stonden kwam al het water naartoe. Dus toen waren we kleddernat. En toen kwamen we terug en hebben we nog even op de bank voor gezeten met drinken en nu schrijven we in de tent dit verhaal

Groetjes en kusjes
Lotte uit Botswana

1. Opa Boot:
    31 juli 2014
    Wat heerlijk Lotte, dat jullie zulke mooie dingen zien en
    beleven en dan ook nog kleddernat. Het kan niet op.
    Wat zal je veel te vertellen hebben, als jullie terug zijn.
    Daar verheug ik mij al op. Maar eerst nog een volle
    week genieten hoor. Knuffel en ook 1 voor je broer.
    Liefs Opa Boot.
  2. Mirthe:
    1 augustus 2014
    Hallo Lotte
    Mij lijkt het me nu ook wel leuk om naar Afrika te gaan zo te horen.ben je echt al die dieren al tegen gekomen!

Liefs mirthe
  3. Jan: