En we zijn onderweg

31 juli 2018 - Bremen, Duitsland

Nog even een ochtendje werken en dan rond 1 uur richting Bremen, was de planning.
Maar soms ……. loopt het net even iets anders. Rond half 12 gisteravond komt Lotte de slaapkamer binnen. Ehmmm, ringetje rond mijn kies is eraf. Nu kan ik de beugel niet in, kunnen we dat morgenvroeg nog regelen?
Gelukkig zijn ze bij Orthodontie wel wat gewend. Ik bel om half 9 en krijg een supervriendelijke Harriet aan de lijn. Vandaag vakantie, uiterlijk 13:00 in de auto ……. ik moet even overleggen zegt ze, mijn collega is ziek, ik probeer wat te regelen. Een minuut later is ze terug, kom maar langs om kwart voor 10. Nog even een ochtendje werken gaat hem dus niet worden, met Lot naar de ortho gaat voor.

Vanaf de ortho terug naar huis nog even pakken pannenkoekmix gehaald aangezien er nog genoeg ruimte is in de tassen. Uit ervaring weten we dat die nog goed van pas kunnen komen :-)

Iets voor 12 is Karin thuis, nog even broodje eten, laatste spullen in de tas, plantjes in de auto van opa zetten die ons nog komt uitzwaaien en dan vertrekken we. Mooi op tijd, op maar Bremen. Onderweg weinig werk aan de weg en het is erg rustig. Daardoor veel te vroeg op het vliegveld, maar dat is niet erg.Bij de incheckbalie geen rij, tassen afgeven en  door de douane en nu rustig wachten. Eerst terug naar Nederland en dan vanavond door naar Namibië

14564701-C1A8-4C7C-991A-EC7363B1BEC7

We hebben d’r zin in

Groet en tot de volgende blog
Jan

1. Eddy:
    31 juli 2018
    Tja. Was inmiddels bekend met het verhaal. Toch allemaal goedgekomen. Leuke eerste foto’s van broer en zus ...., goeie vlucht en tot het volgende verhaal vanuit Zuid-Afrika
  2. Martin:
    31 juli 2018
    En als ik het goed zie op flightradar zojuist veilig geland op Schiphol! Eet smakelijk daar en goede reis!!
  3. Wilhard:
    Veel plezier..... We genieten op afstand... En met jaloerse blik.....mee