Dag 1

6 juli 2014 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Hallo iedereen
Vandaag ga ik jullie vertellen over de heen reis

Het begon ’s morgens vroeg om 5 uur. Toen moest ik opstaan even wat eten en drinken en dan in de auto naar het vliegveld. Om kwart voor 8  arriveerde we op het vliegveld. Als eerst gingen we naar het kofferding waar je je grote koffers in moest leveren. Daarna moest je je paspoort laten zien. Toen ging ik even naar de wc. Toen gingen we drinken halen en papa en mama koffie drinken. En toen gingen we naar de GATE e2 en moeste we 3 kwatier wachten. Toen mochten we eindelijk het vliegtuig in maar, daar moesten we weer 3 kwartier wachten. Eindelijk stegen we op (de vlugt duurt 11 uur) met 900 km per uur, naar 6 uur kwam ik er achter dat je ook spelletjes kon spelen ik heb ge golft (1uur lang).Uiteindelijk om kwart over 9 lande we en toen werde we op gehaald door iemand van het hotel.En uiteindelijk schreef ik dit verhaal.

Vriendelijke groeten Fabian

FabianSelfieVliegtuig

1. Buurtjes nr 6:
    7 juli 2014
    Hallo Buurtjes, dan kan nu het avontuur echt beginnen! We wensen jullie heel veel plezier, ga lekker genieten. En we zijn benieuwd naar alle spannende verhalen.
  2. Olaf:
    8 juli 2014
    Was het cool in het vliegtuig en was er een tv

Olaf
  3. Jan:
    8 juli 2014
    Een schermpje in de stoel voor je waar je films op kon kijken. Was een groot cool vliegtuig, maar wel heel lang vliegen en dat is niet heel leuk