Tweelingbroer (Lotte deel 2)

3 augustus 2018 - Windhoek, Namibië

Vervolg

Laatste zin vorige verhaal:
Papa heeft toch stiekem een foto gemaakt ( ja stoute papa) maar toen kwam.....
Nou ik zal even verder vertellen
Toen kwam er en boze mevrouw aan die zei: No pictures! No pictures!
Mama gelijk!: je hebt wel een foto he?!
Ja dat had die😂😂 (stoute stoute papa!! FOEI!)
We liepen met alle mensen uit het vliegtuig naar de soort van douane van Windhoek. Het was erg druk maar gelukkig mochten we naar de andere rij! De kleine kinderen rij (komt waarschijnlijk door papa want die gedroeg zich natuurlijk weer als een klein kind!)
Maar anders stonden we daar nog
Minimaal een uur!
We waren klaar ik zo’n 20 min (denk  ik) we gingen onze bagage halen
We zagen de groene tas van Fabian maar waren net te toelaat om hem te pakken! )nou ja eigenlijk was Fabian net niet optijd maar ik
Zeg wel we want ander word die boos oeps!)(Fabian zegt net draai het maar positief om jullie waren gewoon te sloom!!)
Dus waren WE te laat.
Mijn tas die van papa en mama
Konden we makkelijk pakken want die kwamen er net aan!
Papa pakte een karretje waar de tassen op konden! We dachten Handig! Maar hij kwam aan met een karretje met een stuk wiel (hadig hoor!) dus wiebel wiebel maar Het kwam goed! Er was een man die ons op kwam halen van het vliegveld en dan bracht hij ons naar de plek waar we onze auto Gingen ophalen! Dus ik kwam daar binnen eerste gedachte: “WOW wat veel mensen hoe gaan we die van ons ooit vinden?!!!!”
Kwam gelijk een man aan (davi zegt Fabian net tegen me) en gaf papa een hand en pakte het karretje met de tassen en liep weg Fabian, papa en mama erachter aan, stond ik daar versteld van WoW dit ging sneller dan gedacht!
Dus gingen we naar zij auto en reden weg de eerste dieren die we zagen die vakantie waren tijdens die auto rit!
De tweeling broer van papa zat daar! (Voor als je het nog  niet wist de baviaan) we kwamen bij die plek aan en gingen de auto ophalen leuk dacht ik! Hun moesten allemaal dingen overleggen zaten Fabian en ik ons 1 uur te vervelen!
EINDELIJK we gingen naar de auto laten zien hoe alles werkt een beetje actie dacht ik!
Verkeerd gedacht! Dat was ook al zo saai.....
Toen we eindelijk klaar waren
(Het is een wonder!!)
Gingen we naar de camp site!
We kwamen aan rijden en chekde in! We lagen in een mooie kamer!
Waar we ook heerlijk hebben geslapen. s’Avonds zijn Fabian, papa en mama daar gaan eten
Ik ben niet meegegaan want had geen honger (en stiekem ook geen zin) na 40 minuten (ik dacht 1:30 minuten maar oké) ben ik erheen gegaan want het duurde allemaal zo lang! Er kwam een bord met patat en en kon het niet laten om er eentje te pakken (nou ja 2 of 3 of mischien 15) en het was zo lekker echt een aanrader
Toen we terug liepen zijn we eigenlijk gelijk gaan slapen!
Dit was dag 2 hopelijk heb je genoten van het verhaal
Groetjes Lotte!!

1. Eddy:
    6 augustus 2018
    WoW. Wat een lang verhaal.
    Dat van je ‘stoute’ vader herken ik helemaal. Dat doet hij op het werk ook altijd :) Leuke belevenissen heb je opgeschreven. Een hele fijne vakantie verder en hoop dat jullie nog spannende dingen meemaken.
  2. Opa Boot:
    6 augustus 2018
    Opa Boot. Genoten van je mooie verhalen Lotte. Alleen jammer dat je nog geen patat hebt gehad. Hopelijk komt dat nog. 🍟Wacht in spanning op je volgende verhaal. 🛳
  3. Opa:
    7 augustus 2018
    07-08-2018.
    leuke verhaal lotte in benieuwd naar je volgde verhaal .
    en wat leuke foto jij met straataapje ? groetjes opa zuidhorn.