Boksende stokstaartjes

15 juli 2014 - Swakopmund, Namibië

Lieve vriendinnetjes

Ik heb vandaag boksende stokstaartjes gezien die boos waren. Dat zag ik aan de staart die dikker was dan de rest, dus zag dat hij boos was. Tijdens de reis naar de zandduinen van 200 meter hoog zag ik een jakhals, dat lijkt op een vosje.
Toen wij vanavond aan het pesten waren kwam de jakhals heel even bij ons kijken.
De zandduin beklimmen is heel moeilijk want je zakt steeds weg in het zand.
En we gingen ook nog naar de dode bomen vallei. Dat zijn dode bomen de helemaal niet verrotten omdat het daar nooit regent en daar zijn ook geen beestjes die de boom opeten en ze zijn wel honderden jaren oud.

Groetjes en - xxx -
Lotte

1. Hein:
    16 juli 2014
    Hoi Lotte, ik ben wel geen vriendinnetje maar ik heb toch stiekem je leuke verhaaltje gelezen. Jij zit wel in een vreemde wereld. Heel anders dan thuis. Groeten aan paps, mams en fabian.

Hein (ook van daan en teun)
  2. Hanneke:
    16 juli 2014
    Hallo daar in Verwegistan .
    Wat weer een avonturen hebben jullie beleefd. Klimmen bij 30 c in hoge zandduinen en dan ook nog vast blijven zitten in het zand met de auto ! Heb je nog geluk dat je niet hoefde te drukken Lotte . Ohhh heb je echt stokstaartjes gezien??? Misschien had die boze het er niet meer zo naar zijn zin. Als je er nog zo een tegenkomt, gewoon meenemen, ik heb nog wel een hok, want ik vind ze zoooooo schattig!!! . Veel plezier verder en ik wil graag lezen welke dieren je nog meer gaat zien . Gr. Hanneke
  3. Olaf:
    17 juli 2014
    Zo Lotte wat een spannend avontuur ik zou dat ook wel willen doen