Pappenheimers

24 juli 2014 - Rundu, Namibië

Aaaarghhhh, goed opletten hier, maar gelukkig kennen we onze pappenheimers. Eerst gisteren al bij de tweede garage, zonder dat ik het doorhad hadden ze de velg met kapotte band van de auto gehaald en de band van de velg. Toen ze geen nieuwe band bleken te hebben, was ik bijna weg gereden zonder velg. Gelukkig zag ik het net op tijd en kwam er 10x een sorry achteraan.

Vanmorgen nog zo'n ervaring. Gisteren afgesproken dat ze bij andere garage een nieuwe band zouden bestellen. Prijs afgesproken (die 35% boven normale prijs ligt) en de band zou vandaag klaar staan. Kom ik aanrijden, word ik heel vriendelijk begroet en snel zetten ze de nieuwe band op de wagen. Ondertussen word ik meegenomen naar kantoortje om af te rekenen. Loop ik terug naar de auto zie ik gvd dat ze er een goedkopere band op hebben gezet. Ik terug naar binnen en meteen naar de baas gelopen. Oeps foutje......waren ze even vergeten mij te vertellen, maar op factuur stond wel de dure band. Heb mijn geld terug gekregen en het is goed gekomen, maar........het blijft opletten met deze pappenheimers.

groet vanaf een fantastische campsite in Rundu,

Jan

1. Eddy:
    24 juli 2014
    Geweldig verhaal weer Jan. Vooral dat hartgrondige gvd hoor ik je zeggen alsof ik tegenover je zit op kantoor :)
  2. Opa zuidhorn:
    27 juli 2014
    hallo allemaal
    naar 3 weken door parken en zandvlakte 's moet je dus wel bij
    de les blijven .
    laatste foto's kids bij zwembad allemaal mooie fotos .

groetjes opa zuidhorn.