Relaxen

27 juli 2014

Na twee dagen relaxen vlakbij Rundu  (Hakusembe Lodge, een aanrader) doorgereden naar Namushasha. Het was met name voor Lot lastig om te gaan. Ze had er twee dagen met Satoe gespeeld (de labrador van de eigenaar) en hem geleerd om poot te geven en stok te halen. Bij het afscheid een klein traantje, maar gelukkig hebben we foto's.

imageNu in Namushasha en met name het terras met uitzicht is fantastisch. Bedenk daarbij dat het 28 graden is en je een koud biertje in de hand hebt en in de verte lopen olifanten, nijlpaarden en krokodillen.

Morgen naar Botswana

Tot later, tot schrijfs,
Jan

1. Opa Boot:
    27 juli 2014
    Zo,wat spannend allemaal. Krokodillen voor de deur. Dat is wat anders dan schapen. En hele mooie foto's. Ik verheug mij op de volgende.
    Veel plezier daar. Liefs Opa Boot.
  2. Karin:
    28 juli 2014
    Hoi hoi,
    Dat kunnen wij ons best goed voorstellen :-). Heerlijk hoor. Echt genieten. Blij dat alles zo goed gaat daar. Have fun. Tessa wil graag van Fabian weten wat hij de mooiste dieren vindt die hij heeft.gezien. au revoir wij genieten nog even in parijs.